May 24, 2009

Aku dan kehidupan..

x de kene mengene pun ngn tajuk ni,,sesaje je...
4 hari di besut,MRSM ULUL ALBAB..mengolah modul ULUL ALBAB untuk kali ke 2...setakat ini pencapaian pelajar ULUL ALBAB menunjukkan pencapaian yang memberangsangkan,,adakah matlamat 55 org khatam dlm masa 3 tahun ini akan tercapai?semua itu menjadi harapan MARA dan seluruh warga yang terlibat.

Aku balik ke Serting hari khamis,,setelah di delaykan oleh AIR ASIA,akhirnya sampai jua ke LCCT jam 1 pagi,nasib baik si dudesementara jemput,pegi balik delay,,nak wat cane,,ikut yo lah..

seminggu ni mcm2 yang aku lalui,,kes semban,serai dah tumbuh pucuk,,fuh,,semangat beb bile tgok da mule menumbuhkan daunnya,,kami up lagi 2 ekar,,jadi keseluruhan jadi 5 ekar..semoga menjadi kenyataan,,sekarang berminat projek ikan keli organik,,sesuai untuk org2 tak rajin sgt mcm aku ni,,insyaallah akan menyusul..

Nie baru sampai dr seremban..esok ahli baru kuage kami akan menjejakkan jasadnya ke rumah kami,,akan menjadi sebahagian dr kuage kami,,akan ku belai,,manja,,dan memberi kasih sayang secukupnya,,huh,,tak sabar menanti hari esok,,,siape atau ape ye yang aku maksud kan ni?em,,,ni la deh..

0 pandangan anda:

Related Posts with Thumbnails