Jan 5, 2009

Ahlan Wasahlan @ Maassalamah???

5 januari 2009..

HAri nie aku mula bekerja..sampai di MRSM dalam pukul 7.30 pg,,huh maktab sudah bertukar rupa,,menjadi ceria..mungkin sentuhan jiwa dr Haji Ghazi menjadi punca perubahan mendadak pada panorama MRSM serting,,tahniah Haji,,,

Antara benge yang menarik perhatian aku bile terdengar suara2 riang anak murid aku,,"wah,,uztaz ade lagi la!!!!...walaupun maksud sebenar tak berapa pasti,,tapi aku yakin keinginan diorang belajar dari aku ni,,,

semua yang berlalu hai ni menyeronokkan cuma..........


jeng,,,jeng,,,jeng..


05:45:24 pm..

satu msg dari Faizal Mersing yang satu2 nya guru tahfiz yang telah dihantar ke Ulul Albab..

"SALAM.ANTA KENE STANDBY KE KOTA PUTERA"

Adakah?? benarkah??

just wait n see....

Maassalamah atau Ahlan Wasahlan????

0 pandangan anda:

Related Posts with Thumbnails