Jan 30, 2009

tertanyo2

Hari ni 30/1..jawapan dari BSM bahagian pertukaran tak dapat lagi ni...sepatutnye lapor diri isnin dopan..aduih,,cano nih?..aku mmg buat2 yakin je stay kat serting nih..jgn2 diorang tolak tak permohonan aku aritu..kui..kui..padan muke aku,,

skrg ni sdg aktif membelasah ping-pong..walaupun tak handal mane,,minat tu tinggi woo..da ade kelab da ping-pong serting ..tak letak name lagi..ok la,,diorang banyak begi tunjuk ajar,,cume getah raket aku je da nazak,,diorang ping pong sampai rm500 ooo raket eee,,gilos botol...nanti2 la ade wit sikit nnti tukar la...

ok,,nak gi jumpe Tuan Haji Ghazi ni ha,,mintak die follow up pasal aku ni,,isnin depan aku cuti..buat pasport nak g umrah..siap singgah mesir tu..

rindu kat mesir oooo....

0 pandangan anda:

Related Posts with Thumbnails