Jan 27, 2009

Selamat Pengantin Baru PUTAT!!!

Semalam 26/1/09..Putat atau nama sebenar Zulfadzli zulkifli telah pun melangsung kan perkahwinan dengan bini ee lah..mase kenduri tu sempat la kau jumpe bebudak ni yang lame sgt da tak jumpe,,yang NUMRAM,NUMRAJ.PMRAM,DANDARAWI dan mcm2 pertubuhan lagi..yang paling lame aku tak jumpe si haizam@gaban..hahhaha makin cun kate Ayol...hahhaha..ade plk sorang budak tu..aku ingat die dtg ngn si Black..rupe2 nye si Nana@liyana Ishak..teringat mase tahfiz 7 dulu..mase zaman budak2 la tu..tak perasan aku tu de..

Si Buruan still macho,,siap paki nick dudesementara..semoga sahabat aku tu cepat bertemu jodohnye yang baru..relex aaa Burr..si herma ruoe2nye mengajar di Sri Jempol..Pendidikan Khas..betu2 depan Mrsm aku tu..ado gak member2 seangkatan yang same se serting ngan aku,,what ever,,bile kite jumpe member2 lame..terasa persahabatan selama ni tak luput dek zaman,tak lekang dek hujan..esok mule sekolah balik,,aku akan hantar surat mohon tolak ke Ulul Albab,,semoga berjaya,,tapi kalu tak berjaya apo nak di kato..poie yo la,,

Wokeh..catatan
hari ini.
Paleq

0 pandangan anda:

Related Posts with Thumbnails