Jan 20, 2009

Terjawab Sudah Akhirnya.........

Penantian aku selama ni da terjawab.....2 februari tarikh lapor diri di MRSM KOTA PUTRA ULUL ALBAB..petang tadi amin bgtau..aku igt die gurau2 je,,huh ape lagi nak dikato,,kono la poie biarpun berat ati ni,,aiiii,,,kene la amik angin baru,,selamat tinggal MRSM SERTING..tak sampai setaun pun aku kat sini,,dalam mase setahun ni je aku da pindah 4 sekolah..1/2/2008 dari SMA Haji Mohd Yatim Ulu Gadong ke Institut Tahfiz N9...1/4/2008 aku dipindahkan ke MRSM SERTING..dan yang paling latest 2/2/2009 aku dipindahkan ke MRSM ULUL ALBAB...rekod beb,,mane ade org asyik pindah je,,jgn sangke aku kene pindah sebab masalah disiplin aaaa...sebeb keperluan..ape2 pun aku redho dengan sumua ni,rezki allah ni ade dimane2..ni la deh keje kerajaan,,patuh pada arahan..Ya Allah..permudahkan urusanku,lapangkan rezkiku..peliharalah keluargaku..

Muhammad Sholiheen Osman.
Serting Hilir..

0 pandangan anda:

Related Posts with Thumbnails